Saturday, March 1, 2008

未知的…

去年的生日是怎樣過, 我還記得。那天, 我放了自己一天假去郊外呼吸新鮮的空氣, 但我知道今年的三月十五日會是個不一樣的生日。我曾經想像今年的生日, 會否又是另一個很孤單的日子。在二零零七年的某個晚上, 我問那個人︰「你…會陪我過生日嗎?」他說︰「妳放心。」

二零零八年, 是時候放開那沒完沒了的糾纏, 給自己一個機會。那個人說︰「為什麼妳這麼冷淡的對待我?」我想, 我很清楚自己想要的是什麼。不是那些故弄玄虛叫我胡思亂想的人, 不是說自己不想傷害我但又不懂珍惜我的人, 也許…是我已經不想再糾纏, 不想再受到傷害。我相信, 人到了某個年紀會希望多花點精神於工作上, 為人生重訂目標, 而不是只懂得回望過去, 問別人自己的路該怎麼走。我希望可以找到同步的人向著共同的目標進發, 朋友如是, 工作如是, 愛情如是, 我看見自己的目標快要勇往直前, 不知所謂的你不要叫停我, 然後問我為什麼。

就在那天, 別人問︰「妳那天有空嗎?Something …MaGiC will happen…」
我感到愕然… MaGiC竟然發生了…
我想, 今年的生日是不一樣的。

三月十四日︰我的朋友跟同事們已經在計劃為我開生日會, 搞BBQ加School Uniform Party(十個爆!)。我的校服放在那裡呢?你們能夠想像一大班穿著不同校服的人隊啤唱k的樣子嗎?即使是二十多歲穿校服扮細去BBQ已經是很爆的行為!我們女的都有keep校服的習慣, 男的呢…都丟掉了呢!我說︰「喂!男人校服好簡單, 又係恤衫西褲加冷衫… 」

未知的…三月十五日︰MaGiC Day …I’m still wondering what’s gonna happen…

未知的…三月十六日︰MaGiC Day 2…I think I know what will happen…hee hee!

5 comments:

Gavin said...

撈啦. 我的那套是"白馬王子"式的... 白衫白褲. (試問而家邊會有條茂利無啦啦著白色西褲呢?...一.一") 要保存咁多年都唔變黃都係一件好考起人既事情黎架. 唔發霉, 唔變黃... 唔係成陣臭丸味. 仲要最緊要係著得落...(唔係怕佢肥...係當年邊有去做gym練大隻 既concept... 終日打波打波又係打波. 食左都唔生肉啦...)

所以男仔校服都係一件唔簡單既野來的...

The Sweet Piscean said...

有些男性朋友,成個人比畢業時閒閒地肥咗20+磅..反而女仔真係愈大愈瘦囉!想點先?

Gavin said...

哈. 証明呢個社會唔介意男仔肥. 不過女仔就好受人影響愛瘦身

The Sweet Piscean said...

你唔好話d男人有口話人, 冇口話自己。 一.一"

Gavin said...

d 女仔好似係自發性去瘦身喎...

其實好多男仔, 我識嗰d, 都唔太愛女仔係太瘦喎, 只係太多香港女仔唔健康咁勁肥, 男仔先出聲...