Friday, May 23, 2008

瘦身代言人?(二)

我想..大概你們還在猜, 到底既無聊又無知的我會否墮入Telemarketing的圈套。好了, 瘦身代言人的故事繼續講…

我站起來, 店員B細緻地打量我…然後又問︰「妳一個星期最少做2天運動嗎?怎麼大腿跟小腿也可以這樣結實?妳手臂有沒有拜拜肉?」
我舉起雙手說︰「這樣搖手的話也該有一點點拜拜肉…」
她說︰「那不是拜拜肉, 是「老鼠仔」(!)…嗯!妳個Call機位有肉要修身呀..」
我問︰「Call機位?」
她指著我腰間的一點贅肉, 很興奮地說︰「這裡呢…妳點做運動都減唔到, 嚟我地公司做返Treatment同洗幾次腸(!), 包妳fit哂…哈哈!哈哈!」

我又坐下來, 店員B拿出計數機問︰「妳到底想減幾多?要做代言人就要一個月最少減十三磅, 定係妳想做靚個身形先?」
我說︰「…其實我自己沒想過要減幾多喎, 係你公司Marketing有人打電話比我囉…」
店員B說︰「傻妹, 妳仲諗咩嘢?好, 我仲有第二個PLAN。嗱!妳可以有個Flexible啲, 呢個唔係做代言人, 妳可以自由咁慢慢減, 見妳咁好傾我送(!)四次營養師加十次Treatment比妳, 再Free妳洗多幾次腸(!!), 不過我好多客都接受唔到洗腸, 其實好簡單, 只需要放支管入肛門度洗腸, 既簡單又可以刺激腸臟蠕動..呢個PLAN都係HKD13K唧!」(OMG…@__@”)
店員B開始不耐煩, 目露出光地問︰「點吖?仲諗?如果妳可以日日嚟做機嘅, 可以JOIN另一個好抵嘅PLAN, 一個月HKD3K, 可以每日(!)做一個小時嘅做機, 日日做機勁抵(!)…之後可以再加PLAN!」
我心想︰日日做機?還要加PLAN?她說我最少減八磅, 最多減十三磅, 但之前個PLAN都只是一星期做兩次機, 那麼日日做機, 我會唔會剩返一棚骨?然後我說︰「錢唔係問題 (突然扮成很豪爽的樣子), 我係冇信心, 我都未試過去呢啲專業減肥中心…我要諗吓先。」
店員B開始極不耐煩說︰「仲要諗?好…我仲有一個限定五十個名額的 PLAN, HKD500一個月…」
我大驚︰「吓?妳仲有PLAN?HKD500?」
店員B說︰「係HKD500, 不過最少要JOIN六個月。」
我問︰「HKD3,000同HKD500 x 6, 有什麼分別?」
店員B續說︰「都係好抵囉(!), 而且我知妳冇信心, 可以先試一試我哋最新既儀器, 好多客信心多咗之後會俾幾萬甚至十幾萬去搵我哋隆胸呀、抽脂呀、整容呀…」(嘩?隆胸+整容?-____-" 但我一直都走「氣質才女型」(!)路線?不應該是硬膠大胸脯的人工美女噢! ) 我說︰「隆胸?整容?我又唔係明星, 唔需要咁博命呀?我都係返屋企諗諗先…」
店員B的樣子似想爆我樽, 又說︰「仲諗咩嘢?」
我連聲說︰「呀!妳條鏈好靚, 我會返去認真考慮…想通再找妳呀…唔該!拜拜…」就這樣完結我的代言人故事, 也消耗了我一個小時的時間。

1 comment:

米高 said...

「氣質才女型」..........

不敢苟同