Tuesday, December 2, 2008

一個$780的教訓

看舞台劇多年, 這一次卻「乃了嘢」!

七大導演:葛民輝。鄭丹瑞。歐陽靖 (MC Jin)。黃精甫。王永吉。康虞茱迪。張帆@六樓后座 = 咩嘢?=浪費時間+心機+金錢+乃嘢

去年看香港藝術節的意大利帕爾馬皇家歌劇院威爾第的經典巨構 —《弄臣》(Rigoletto)才花了八百大元去看, 但是...今年的香港藝術節的Latvian National Opera - Lady Macbeth of Mtsensk也有六百多元的票, 到底「六樓后座」是不是short咗?

友找來半價的票, 看了第一場, 阿葛竟然播了15分鐘video, 我想打人囉!其餘的部分, 很業餘又冇message, 而且演員太green...這樣的演出只可以在學校搞聖誕聯歡會表演吧?

完場時, 有個女觀眾走在阿旦面前說︰「我完全唔知你套劇想講咩嘢!」
我心想︰Exactly...

我問友︰「妳老闆....丫...佢係睇完再recommend妳約朋友睇?」

友點頭。

我又說︰「妳老闆....丫...佢一係就係藝術白癡, 一係就係玩嘢, 一係就收咗人錢的, otherwise, 推介比人睇的話會被人打的!」

友說︰「我的票是學生票, 才一百八十。」

我怒吼︰「我的票...雖然半價, 也用了四百大元呀!妳老闆....真係好嘢!我以為佢未睇過才recommend的...」

友︰「... ...佢。睇。咗。架。... ...」



5 comments:

Anonymous said...

你是愛藝術的人, 為什麼說話那麼粗俗?

The Sweet Piscean said...

粗俗不可以是藝術嗎?

就像我喜歡街頭的graffiti,雖然不及油畫藏身藝術館那樣優雅。不過,藝術無分貴賤,能夠表達一種情操的,就有自身的欣賞價值。

btw,我更喜歡食字.

介紹我們買票的,正是吾友的上司(即是佢老闆)。

Anonymous said...

哈哈... 咁大鑊...

ee said...

騙徒的行騙手法層出不窮……有些是掛藝術牌頭的呀!宜小心!

施主,算把喇~~等姐姐帶你去睇免費的英語殘片補番數喇~~~
門票已到手!yeah~~~~

The Sweet Piscean said...

唉!

受騙了...><"

ee...我等待到agnes b. cinema的日子啊...><"