Tuesday, January 20, 2009

醫生與我

最近, 病得很頻密。

先是賀爾蒙失調(面上粒粒長不停), 繼而是嚴重腸胃炎(痾+嘔)加感冒(忽冷+忽熱)。近日最新的傷患, 是上壁球課時不慎拉傷了腰部(抑或尾龍骨?) 然而, 我跟(不同的)醫生建立了很好的關係, 甚至乎會關心我起來…

就是單單為了賀爾蒙失調一事, 看了三位中西醫不知幾多次。

一位是男中醫師, 我們已經成為了朋友, 遲下還會去他的家恭喜他新婚+新屋house warming, 他說︰「放鬆點, 會好快好返架喇, 腸胃似乎好了不少, 但你的肩背還是會痛嗎?」我︰「痛啊!」

另一位是普通科的女西醫, 由感冒到婦科打針到皮膚問題一條龍服務, 她一見我就已經認得我, 就是她給寫referral去看專科醫生的, 她寫我因為unknown reasons有acnes problem, 重點是“This patient is under great psychological stress(!!)”. ( =.=”) 她笑笑口說︰「妳係喎…!」最近一次見她就是因為忽然腸胃炎, 臥病在床整整一天, 她見到我又說︰「咦, 皮膚好了很多喎…幾好丫…」我說︰「皮膚是好了點, 不過我腸胃炎, 嘔了四次, 痾了三次…就快死了…!不過, 副作用是我清減了不少。」

再下一位就是我的皮膚專科醫生, 他本身有點胖胖的, 說起話來眼睛總是炯炯有神, 第一次見他, 他就問︰「早排發生了什麼事情呀?」我很婉轉地說︰「是有一點點的感情問題, 不過已經無事了。」他又問︰「放鬆啲, 妳沒有BB吖嘛?我會開一些藥給妳, 有BB的不能服用的。」我瞪大眼說︰「當然沒有, 除非我會單性繁殖…!」肥醫生又說︰「嗯…睇妳個樣都幾醒目, 應該唔會有既… …」(關事咩?=.=) 昨天, 又是我覆診的日子。肥醫生又說︰「妳皮膚似乎有進展喎…繼續用呢種藥啦!」我問︰「醫生, 我在做激光脫毛, 是不是要停一停呢?我的顧問說在服用antibiotics時, 不能做激光療程。」肥醫生又問︰「呀?用什麼激光?做那個部分的皮膚?乜妳好多毛咩?」我說︰「er…在DerXXs做underarm, 送upperlip…」肥醫生搖搖頭, 說︰「個男仔若果嫌妳多毛都唔慌好得去邊, 唔駛恨啦!搵過一個好過。」我︰「… …」(心想︰其實只是因為我貪靚囉…)

今天是比賽的日子, 明天就會到中醫師那裡做針炙。友說︰「這一次妳拉傷了尾龍骨, 要小心一點, 會好長手尾的…」

唉!真灰啊… …

4 comments:

The Man Who Loves Everton said...

"個男仔若果嫌妳多毛都唔慌好得去邊, 唔駛恨啦!搵過一個好過。" very hilarious, huh?

The Sweet Piscean said...

係架...

佢上次叫我放開d,唔好諗咁多...今次我問佢究竟我的皮膚問題成因,佢又話「過左去既野唔好再提」(其實我想知道醫學上的病因即?!)

佢真係好搞笑架.~

佢問我係咪好多毛...o個一刻我都odd左...咁女仔做激光脫毛都唔係好特別的事情即...

嘻嘻~~

ee said...

個醫生胡言亂語咁嘅....?
有時,有些醫生,費事(或不懂)向病人解釋醫療詳情,會胡扯其他囉~~
希望你的醫生不是這樣喇!

The Sweet Piscean said...

嘻嘻..我都係見過佢兩次..

不過,我覺得佢應該幾好的,因為佢似乎攞幾多獎學金~~

而且佢份人幾搞笑的...我很喜歡這位醫生.希望佢可以醫好我啦!