Saturday, August 23, 2008

睡得最熟的一次

我知道很多人很欣賞George Lucas, 也很想很想一睹他的一系列作品, 但今天又再一次證明我是個沒有耐性的女人!一齣只有98分鐘的Star Wars: The Clone Wars, 我有只約15分鐘時間是張開眼睛的, 但內容不過正邪對決, 那些不同顏色的死光超!超!超!超!超!…我的眼皮又重得掉下來了, 有幾次張開眼的時候, 深呼吸了幾下希望在氧氣充足的情況下, 我可以抖擻精神去看電影, 免除了令身邊人無癮, 可是那些超!超!超!超!超!的死光用來摧眠很好啊, 不消一會我又在電影院裡昏迷不醒!

醒來的時候已經散場了, 你問我︰「我知道妳沒有看過星戰系列的電影, 難免會難以投入呢!」其實, 我很害怕一齣電影內有太多的角色與名字, 又Skywalker, Ahsoka Tano, Obi-Wan Kenobi, Yoda, Amidala …我會忘記了他們之間的關係, 有時甚至看到不知道是那一個人的情況, 角色變得亂七八糟的, 叫我心煩意亂, 至於完全打仗或是打鬥的電影, 我也會睡著的…

這一趟, 是近幾年來睡得最熟的一次了, 就像電影一開始就已經結束了!
哈哈!哈哈!係囉!係囉!又會咁嘅?

5 comments:

Anonymous said...

真灰呢-_______-""""""
呢d就係男仔同女仔分別.

The Man Who Loves Everton said...

if this is really the difference, i may say i am a girl.

it is rubbish. the graphics are poor. i don't know why in this age of computer graphics a company like that can produce such rubbish. the ppl here, though star war fans, said there must be some reasons behind these ugly graphics.

The Sweet Piscean said...

竟然又有知音?知我者莫過於des也...

這齣星戰真的很摧眠呢!我還記者上一次看星戰前傳的時候,我沒有睡著...雖然也完全忘記了劇情,唯有留待別人給我惡補一下星戰1-6的故事了。

Gavin said...

我認同okg既講法喎. 係男同女既分別. 若果對套戲無興趣. 應該都係女仔黎. 最少我去睇戲時, 我見大部份女仔都係陪男仔去睇. 若果你發現套戲無趣, 可能你既性別真係女仔.

我覺得d graphic ok. 幾有特式添, 無需要做到好似日本cg o個d 咁. Ghost in the shell, Apple Seed d CG 夠晒靚啦. 但我覺得反而睇起上黎無clone war 咁好睇. 而且裏面既角色都代表到原人物. 都算係咁. d 動作好流暢好真實. 反而無ghost in the shell o個d 咁有時好似無左重力咁.

若果你對星戰前傳同星戰係唔熟or 唔識, 咁當然你入去只係訓. 人地講到明係交代星戰前傳2 同3 之間既劇情... 人地用黎fill in the blanks, 若果你全部都係blanks... 咁好難fill 架喎....

Anonymous said...

證明你不是星戰迷。我很喜歡看星戰,尤其是所課的四、五、六集。第五集帝國反擊戰最正﹗