Wednesday, November 28, 2007

無事忙

我, 又病倒了…(唉!)

突然發覺自己真的太忙了, 忙什麼?忙得沒有時間寫blog, 忙得連《菊花與劍》也要暫時放下, 忙得病到接近失聲也沒時間看醫生… …

到底忙什麼?最近很喜歡翻看自己工作桌上的座檯曆, 自從我捨棄了Pocket PC之後, 我的schedule便回歸到最原始的座檯曆, 每天用鉛筆記下不同的事務, 很高興是那個原始的座檯曆都填得滿滿的(@o@” <- 像是很滿足的樣子…嘔!), 不是去打網球, 便是去了與朋友見面、看演唱會、看舞台劇、做義工、去攝影, 想不到單身的我比以前拍拖的時間會更充實!甚至連爸爸都忍不住說︰「抵妳病架(!)…晚晚都咁夜…就算早返又掛住玩電腦…」我無言… …

我也不想玩電腦到三更夜半的, 只是我有很多照片要整理, 又要時間upload, 一瞬間又已經是凌晨一時…(!), 最近我更上了Facebook, 才發覺自己真的很late-laggard︰

My findings about Facebook:
1. 朋友第一時間問我︰「邊個咁高功力逼到我上Facebook?」(逼喎?好嚴重…不過, 証明有人invite我好耐, 而我又ignore左佢地既invitation…畢竟Facebook都已經好耐…)
2. 原來好多人有Facebook account, 我成個hotmail address book竟然有大半數人on facebook…
3. 見返前男友(!), 好多舊同學, 舊同事…仲有一個唔識既男人(第一日就被人add咗)…?
4. 舊公司認識的外籍客人, 竟然告知我…他當年(3年前)其實對我有意思, 問我會唔會接受佢??(呢個問題到底係past tense定係future tense?)我發現佢個status由 “In a relationship”變成 “Single”囉 (咩事先?)
5. 原來Facebook好多無聊野搞, 送下花比自己又得, 不停做心理測驗又得, 得咗!
6. 朋友們的換畫後的新男/女朋友, 仲有相睇…
7. 原來好多朋友結咗婚 (我仲成日同人講話自己身邊同輩無人結婚, 原來得我…….唔知!)
8. 原來好多朋友識鬼佬…
9. 原來Facebook tag相係自己搞架, 唔駛驚lu…
10. 原來我花咗好多時間玩Facebook…

不過, 病到五顏六色的我, 終於都買咗部ipod nano… thank god for giving me this ipod nano…it is so so so so awesome…> <``不過, 我張bill就真係唔知點kill喇…(shit!)

No comments: