Wednesday, November 12, 2008

我︰… …

應該繼續默默支持和愛護, 還是應該清晰地斷絕來往?
也許, 我不該再想到底應該怎樣做。
也許, 答案早在那天他給我confirmation的時候再清楚不過。

那天, 我問︰「可以遲一點才跟她開始嗎?」
他堅決地說︰「不可以。」
聽罷, 我完完全全地崩潰了。

選擇了在分手後第二個早上便立即跟她開始, 然後…昨天打電話給我, 告訴我…他跟她(已由他口中的「女朋友」變成了「那個人」)已經再沒有什麼, 說什麼︰「妳不是鍾無艷, 我也不再需要夏迎春…」之類的說話。

我︰「… …」

友給我留言︰「每個人做每樣野都有後果。妳唔係佢阿媽, 妳唔可能乜野都教佢救佢, 佢要跌死就由佢跌死。早知今日, 何必當初? 妳只係佢飛左既舊女友。」

我︰「… …」

阿們。


4 comments:

Gavin said...

早知今日何必當初呢? 發生左既野就好似一條刺咁. 永遠都消唔去. 有得sexy A, 就會有exotic B. it's easy to hate, hard to forgive...

ee said...

死不悔改……又如何?
誰都不可以「早知」,唉~~
先知只可預知未來的你,不是自己。

昨天、今天、明天,cc.
都是由你自己創造。

The Sweet Piscean said...

其實...他只是想找個人傾聽自己的心事,不代表他還想跟我一起。便是, 早在很久以前,他已經不再愛我。

我,只是一個在他身邊浮游的救生圈。

而我這個救生圈,也沒有再想過要找一個不懂愛我的人依附著。

我想...愛情不該是這樣吧?

Gavin said...

可能你(地)會錯我講既野既意, 我話早知今日, 即係想搵人傾計同關心時, 最關心自己既人己經不在身邊or 心裏有條刺, 咁就"何必當初"咁mean 咁對人呢. 之前重重咁hurt人, 又有乜可能仲寄望人地會原諒你. 呢樣必然既定律我諗唔係太難睇得出. 並唔需要預知.

做得出如此傷人心的事的人, 我唔會諗仲有冇可能有愛既存在囉.