Thursday, January 8, 2009

一。世。朋。友。

給f.,

女 : 朋友 你真係呢世都當我係你朋友呀  
男 : 其實我 有幾鍾意妳已經唔係秘密   
基本上妳講過嘅說話我都全部記得   
我記得表白嗰一晚 妳望我一眼   
笑笑下叫我咪玩之後就特別冷淡  

send比妳嘅短訊 寫住我愛妳   
我睇返我嗰手機回覆 係對不起

女 : 我不想少了一個知己

男: 唔想只係做紅顏 唔想只係知己  
定係只係我自己停止唔到做呢場獨腳戲  
做到好朋友都做到好男朋友  
我知道係無邏輯 咁諗法係荒謬  
可能我喺妳世界只係路人甲乙丙丁茂  
但我會繼續守候 我會無所保留   
終有一日會拖住妳手  
唔使再做妳好朋友

*女 : 從第一天都知道 交心知己都可以做  
偏偏相識太耐如若愛戀未能投入到(誰還要來抱)  
甚麼都可傾訴 只要目前大家知己照做  
無謂再 談論愛 再講對不起不太易做  
(你終會找到一個愛慕)

男: 對唔住 我知道唔容易 
一次又一次又要妳同我講對唔住 
每次見多妳一次 我都忍唔住
同妳講我嘅心意
幾真摯 但就總係唔合時 

我怕若果太遲 妳以為我無心
最怕妳同我講

女 : 多謝你有心

男: 我聽過鐵柱定能磨成針
但係點解始終我得唔到妳個心
係個道理呃人定係緣份根本無可能
用努力 用時間
嚟儲績分我唸過妳係咪玩我 如果唔揀我
同我繼續friend咪盞我一錯再錯  

緣份要我識到妳 又識到我  
呢啲小小風波 又點會激到我  
唔想一拖再拖 已經不顧後果  
如果表白已經係錯再錯多一次又如何

男 : STOP STOP

男 : 我講過如果表白已經係錯
我會不顧後果
為左妳呢個世界無嘢可以難得到我

愛是恆久忍耐,又有恩慈;
愛是不嫉妒不自誇不張狂,
不做害羞的事不求自己的益處,
不輕易發怒不計算人家的惡,
不喜歡不義只喜歡真理凡事包容相信盼望
忍耐忍耐忍耐呢個道理我好耐之前己經聽過聽過聽過
但係我對妳嘅愛又有幾多人清楚我為妳付出咁多
都只不過係想妳比次機會我

後記︰這是你給我回應的rap版.Pls Enjoy~

No comments: