Monday, March 16, 2009

起伏

人與人之間的關係應該簡單一點, 人家常說我非黑即白, 到底這樣有何不可?

我從不喜歡爭鬥, 要是猜疑的關係, 我情願什麼也不是。說到底, 除了神以外, 沒有說欠缺了什麼人會不行的。不要強把我擠進不知所謂的複雜關係之中, 一次、兩次、三次...人也累透了…

有人說︰「我不想妳們這樣…」

那就好辦, 我會幫你做一個對大家都好的決定。非黑即白, 有何不可?乾乾脆脆的, 什麼也不用猜也不同想, 回歸到人生的某一點, 當我們還未相識。

沒有說欠缺了什麼人會不行的。。。我深信。。。

4 comments:

Anonymous said...

The Sweet Piscean...
Seems you are very angry.... Everything is ok?

The Sweet Piscean said...

我只是很失望,但沒有怒。
不過,也好.
今天我還很清醒。

Anonymous said...

Got some many presents... still disappointed?!
I know.... The one you care most did not send you any gift right?

The Sweet Piscean said...

Well, the situation is a lot complicated than i/u can imagine...

I would be glad if my friends sent me present, and he did send me sth i like very much.

Still, there is sth out of our control... and seriously deteriorates the whole thing.

I think he knows it for sure, but he ignores the prob. Anyway, i m nobody...