Sunday, February 3, 2008

熱哄哄的話題

近期鬧得最熱哄哄的話題, 必定是疑似藝人「私房」照片事件, 公司裡年輕一輩的男/女同事們都為此事議論紛紛, 好不熱鬧。關於照片內容並不是我最關心的, 反而各人的意見與反應都叫我大吃一驚!

同事A小姐(十個爆的反應):「嘩!嘩!嘩!好激呀!嘩!嘩!嘩!d相唔似假架喎。嘩!x小姐個樣好迷喎…但係佢身材好好喎… …佢真係好索呀!呢單野真係2008第一炮呀…好難有咩新聞爆過呢單囉!」

朋友B小姐說她竟然不知道有什麼照片… …(怎麼可能她連報紙也沒有看嗎?一.一)

同事B先生色迷迷的(!)向我走過來, 在辦公室內向我伸出他濕潤的舌頭(!)作狀舐東西, 問我︰「妳有冇睇過…?」沒想到一臉斯文又名校出身的B先生會露出如此淫穢(!)的樣子。我一時間反應不過來, 臉紅耳熱地說︰「吓?我…我… ...」(其實我也會怕羞的!一.一…)心裡立刻把B先生倒扣30分!我雖然不是衛道士, 但是一個年輕男同事見過那些照片, 即使多興奮也應該收歛一下吧?畢竟是辦公時間, 而且我是個未婚又單身的女同事耶?便是作為一個女人, 看過那些照片其實也沒有什麼感覺, 最多也只是八卦罷了。不料同事B見我有點尷尬, 反而欲罷不能的說︰「嘩!真係估唔到Y小姐扮哂野, 上次又扮清高咁, 真係唔抵可憐呀…Z小姐張相好激呀…」電腦白痴的我問︰「你點搵d相架?」B先生很自豪地說︰「高登呀…好多newsgroup都有架啦…個個男仔都知(!)啦…」(咩野係高登?) 此時, 另一位樣子平日極正派又憨直(!)的男同事C先生竟然忍不住(!)走過來搭訕︰「喂!我都有睇喎…之前嗰個咩小姐俾男友影換衫段片我都有睇過, newsgroup好多架… 」之後兩位男同事互相交流了一些「心得」, 我這個電腦白痴便乘機脫身, 心想︰男人…唉!

D先生的反應卻令我有點另眼相看。我以為他會像B先生那樣「完全失控」, 但他很平淡地說︰「其實男歡女愛都是很正常的事情, 只不過他們是明星, 大家便批評他們。最慘是x小姐, 唉!佢蝕哂啦…俾人睇哂…」(加10分!)我問︰「你接唔接受到自己女朋友或者老婆咁樣?」他說︰「唉!拍拖情到濃時都會做架啦, 不過知道係一件事, 接受到個個都知道又睇到係另一件事囉!不過, x小姐真係好正囉…」我又問︰「男人睇完呢d咁正既女人, 會唔會唔鍾意自己女朋友身材唔夠好?」他說︰「睇相之嘛!唔同嘅…又唔係鍾意…」(呢個答案答得好得體又成熟, 再加10分!)我又問︰「你會唔會影d咁既相留念呢?」他說︰「我咁安全, 當然唔會啦!要留念都係留喺個腦, 唔係電腦囉!」(我再加10分!) 我又問︰「咁你知唔知有高登呀…咩野group既forum咁呀?係咪個個男仔都成日去呢d地方搵三級野睇?」他說︰「我都知道, 不過我通常都係去睇下d新products嘅reviews咁樣囉!喂!乜妳咁多野問架?考試咩…」 (男人, 應該係咁先正!)

我︰「… …」

No comments: