Monday, February 4, 2008

沒有人

令人期待的是自己喜歡的人懂得自己, 這是我渴望得到的。

令人悲哀的是那個懂妳的人並不喜歡妳, 反而害怕妳靠近, 甚至害怕妳比平常人多出來的一點點關心, 似是要把妳擠出他的世界一樣。

我很害怕這樣的感覺。

懂我的, 不懂得愛我…不懂我的, 卻盲目地喜歡我。
「到底這樣的錯配會不會持續到永遠?…」我不禁想。

我不相信命運, 不想知道也不想等待未知的將來…
想伸出手去捉摸那個既迷幻又吸引的肥皂泡泡, 可是一伸手卻發現原來脆弱的肥皂泡泡已經破滅了…

朋友曾問我為什麼總是低著頭急步走路, 便是我怕看見前方並沒有人在等我。

Wish you a happy Valentine’s Day!

3 comments:

Gavin said...

Happy V day? 你好似早左十日喎...今日二月四號咋喎. 年三十晚都未到...

The Sweet Piscean said...

人地咁感觸寫blog,今天是何時何日又何干?

而且,還有10天...我要開始倒數...呀!呀!呀!...你都已經買定情人節禮物比女友啦!仲可能已經訂咗花呀...花呀........

仲早咩?

Gavin said...

未喎. 佢鍾意既花. 都係拜山時你會見到既花. 咁... 我又洗乜咁早訂呢?

情人節呢家野. 有情人又係咁過. 冇情人又係咁過. 只係你地女仔過份將情人節美化o者. 咪又係一個人造既節日... 有乜咁值得令人羡慕? 相反... 我覺得有點煩就真.