Saturday, September 6, 2008

慶生?

某女友人快將生日, 於是幾個人商議到底怎樣去慶生。

A說︰「不如唱k+狂劈啦…」
B說︰「又唱k?不如搵d野搞吓啦!我問過元朗一家Organic Farm, 不過fully booked!」
C說︰「耕地, 咁健康?好Organic喎!」
D說︰「我地個個都係Organic啦!」
C說︰「咁又係喎!有Organic Input又有Organic Output, 仲係Organism添!不過, fully booked咗, 咁而家點好?」
A說︰「唱k嫌悶?咁去clubbing囉!我個friend星期六又做DJ搞party, 去M1NT 啦!」
B說︰「大佬, 嗰度咁嚴肅點慶生呀?」
C說︰「去Clubbing不如去夜總會丫, 我未去過呀, 唔知會唔會招待女賓呢?係咪小姐會比人客抽吓水?我未揸過女人!!」
D說︰「我揸過女人啦!以前我同啲女仔朋友成日互揸…」
C大驚(!)︰「互揸?不過, 我只係想試一試揸啲好大波嘅女, 睇吓係咪好好feel…同了解吓男人係咩嘢心態。不過, 我對女人係冇興趣, 不如去鴨店啦!」
D說︰「都好喎!橫掂未試過, 都會幾好玩…」
A說︰「灣仔有!」
B說︰「好x貴喎?」
D說︰「多謝晒喎!」
B說︰「咁最好妳唔帶特別嘉賓啦!」
C說︰「帶唔帶呢家嘢好易搞即, 不過d鴨仔係咪會好靚仔又好x得?」
B說︰「當然啦大佬, 搵食架喎!」
C說︰「玩吓好喇!如果比佢上埋未會蝕底, 唔制!不過, 妳話有個又大隻又有型又靚仔既同自己慶生, 真係好鬼surprised囉!」
D說︰「唉!你地都諗唔掂點慶生, 點約人呀?」
A說︰「叫鴨好x貴, 不過一齊過大海book間房玩啦?」
B說︰「喂!要做節呀!我十點鍾過去join你地咩?而且過大海, 好難搵多人去喎?」
A說︰「一係去處女星號, one-stop-shop!」
B說︰「做!節!呀!我自己十一點駁艇上船呀?」
D說︰「唉!是但搵個場唱吓歌又跳吓舞就算啦…」
A說︰「是但?咁喺太子搵個垃圾場慶生囉!」
D說︰「好!最好隔離檯就快爆樽嗰隻就正…」
C說︰「係啦!咁你地d男人先有機會扮man保護我地啲女人囉!」
D說︰「咁!而家即係點慶呢?要約人喎?」

然後, 一片死寂…好了!Bluffering一大輪, 到底最後會點搞呢?放心!會update大家的。

Btw, 記得聽日投票!

No comments: